مقالات

در تامین کنندگان تجهیزات انرژی خورشیدی چه چیزی را باید جستجو کرد

در تامین کنندگان تجهیزات انرژی خورشیدی چه چیزی را باید جستجو کرد

تولیدکنندگان انرژی خورشیدی به تامین کنندگان تجهیزات انرژی خورشیدی متکی هستند که می توانند فلزات با کیفیت بالا و سایر تجهیزات را با قیمت هایی که به آنها امکان رقابت در بازارهایشان را می دهد، ارائه دهند. سازندگان خورشیدی در تامین کنندگان مواد خام خود به دنبال چه هستند؟

مهم است که به یاد داشته باشید که هرچه بیشتر فرآیند تولید و کیفیت محصولات تامین کنندگان بالقوه را درک کنید، تصمیم نهایی شما بهتر خواهد بود. فهرست زیر از ملاحظات کلیدی می تواند به شما کمک کند تا مورد مناسب برای پروژه خود را پیدا کنید.

  1. یک تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که به بی طرفی کربن اهمیت می دهد
    نقطه فروش اصلی انرژی خورشیدی ردپای کربن کم آن است که کسری از زغال سنگ یا سوخت زیست توده است. با این حال، تولید تجهیزات خورشیدی فرآیندی بدون کربن نیست. هر قطعه از یک پنل خورشیدی باید توسط یک سازنده تولید شود و هر فرآیند تولید شامل مجموعه ای از انتشار کربن است.

به عنوان مثال، پنل های خورشیدی از سیلیکون ساخته شده اند که به یک محصول کم کربن به نام پلی سیلیکون تبدیل می شود. تولید پلی سیلیکون از مقادیر زیادی کربن استفاده می کند و انرژی برای تولید اغلب از نیروگاه های زغال سنگ یا گاز حاصل می شود – که به نوبه خود کربن بیشتری را در جو منتشر می کنند.

با این وجود، نیاز تولیدکنندگان انرژی خورشیدی به فلزات کربن فشرده مانند آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ در حال افزایش است. در حالی که خود پنل های خورشیدی در انتشار کربن صرفه جویی می کنند، با توجه به فرآیند تولید، صرفه جویی در کربن کلی می تواند کاهش یابد.

در نتیجه، برای سازندگان انرژی خورشیدی مهم است که تامین کنندگانی را انتخاب کنند که بی‌طرفی کربن را ارزش‌گذاری کنند. در حال حاضر هیچ تامین‌کننده‌ای بدون انتشار نیست، اما اکثر تامین‌کنندگان فلزی پیشرفته در تلاش هستند تا در سال 2026 فولاد بدون انتشار کربن و فسیلی ایجاد کنند. Kloeckner Metals مفتخر است که به اشتراک بگذارد که در حال حاضر کربن خنثی است و قوی‌تر شده است. سرمایه گذاری در کربن زدایی فولاد

  1. تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که از زنجیره تامین شفاف کار می کند
    شیوه‌های شفاف زنجیره تامین برای تولیدکنندگان انرژی خورشیدی نه تنها به این دلیل مهم است که به تولیدکنندگان درک بهتری از ردپای کربنی که ایجاد می‌کنند، می‌دهد، بلکه به این دلیل که از تعداد زیادی مشکلات جلوگیری می‌کند و نتایج تولید را بهبود می‌بخشد.

زنجیره تامین شفاف چیست؟
یک زنجیره تامین شفاف مبتنی بر مفهوم دید است. در یک زنجیره تامین قابل مشاهده، شرکت ها به داده های قابل اعتماد در مورد کالاهای خود دسترسی دارند که از تولید شروع می شود و از طریق هر حلقه در زنجیره ادامه می یابد. در یک زنجیره تامین شفاف، شرکت ها در واقع بر اساس داده هایی که به آنها دسترسی داشته اند عمل می کنند. شفافیت به شرکت ها این امکان را می دهد که ریسک ها را شناسایی و اولویت بندی کنند، شکاف های اطلاعاتی را ببندند و بر تامین کنندگان پرخطر نظارت کنند.

سه مزیت زنجیره تامین شفاف
فرآیند خرید آسان‌تر – هر چه تامین‌کننده شما شفاف‌تر باشد، حدس و گمان کمتری از نظر محاسبه هزینه‌ها و منابع مواد درگیر می‌شود. در نتیجه، خریداران فرآیند خرید سریع‌تری را تجربه می‌کنند، که کار را برای تولیدکنندگانی که به دنبال افزایش سریع هستند، آسان‌تر می‌کند.
انطباق با مقررات – مصرف کنندگان و تنظیم کننده ها به طور یکسان برای شیوه های منبع یابی مسئولانه فشار می آورند. به عنوان مثال، قانون داد-فرانک شرکت‌ها را ملزم می‌کند تا مشارکت تامین‌کنندگان خود را با «معدن‌های متعارض» آشکار کنند. اینها می توانند شامل قلع، طلا یا تانتالومپوئن باشند. یک زنجیره تامین شفاف به شرکت‌ها کمک می‌کند تا در برابر داد-فرانک و سایر قوانین مرتبط پاسخگو باشند.
رویه‌های اجتماعی بهبود یافته – منابعی که محصولاتی را از کشورهایی با شیوه‌های نظارتی ضعیف خریداری می‌کنند، مسئولیت اخلاقی و اخلاقی تأثیرات خود را بر عهده می‌گیرند. برای مثال، یک زنجیره تامین شفاف می‌تواند به حذف خرید از کارخانه‌های ناایمن یا تامین‌کنندگانی که درگیر اقدامات خطرناک برای محیط‌زیست هستند، کمک کند.

  1. تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که در حال حرکت به سمت فولاد سبز است
    اصطلاح “فولاد سبز” به طور کلی تعریف نشده است، اما به طور کلی، به فولادی اطلاق می شود که از طریق فرآیندهایی تولید می شود که CO2 کمتری در طول تولید منتشر می کنند. این فرآیندها تأثیر ما بر تغییرات آب و هوا را کاهش می دهد.

این مهم است زیرا تولید فولاد یکی از بالاترین تولیدکننده‌های صنعتی گازهای گلخانه‌ای است – پس از تولید بتن در رتبه دوم قرار دارد و حدود 8 درصد از انتشار جهانی را به خود اختصاص می‌دهد. در سناریوی صفر خالص، این عدد تا سال 2050 به تنها 10 درصد افزایش خواهد یافت.

در Kloeckner، ما شش دسته را برای تعریف فولاد سبز ایجاد کردیم که همگی بر اساس آستانه بار کربن بودند. گیدو کرخوف، مدیر عامل شرکت Klöckner & Co می‌گوید: «دسته‌بندی ما شفافیت بیشتری را در بازار فولاد سبز برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. ما می‌خواهیم راه را پیش ببریم و یک هدف بلندپروازانه را تعیین کرده‌ایم: تا سال 2025، بیش از 30 درصد از محصولات ما از پایدارترین دسته‌ها تولید خواهند شد.»

متریک سبز

  1. تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که بر کیفیت تاکید دارد
    همه خواهان محصولات «با کیفیت» هستند، اما «کیفیت» نیاز به تعریف دارد. وقتی صحبت از فولاد می شود، چگونه تشخیص می دهید که کدام محصول دارای کیفیت است و کدام یک کیفیت ندارد؟

بیشتر پاسخ در شیمی نهفته است و بقیه را می توان در ساختار مکانیکی فلز یافت. هر چه ناخالصی در ترکیب شیمیایی فولاد کمتر باشد، کیفیت آن بالاتر است. به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ از آهن و نیکل با مقادیر کمی کربن تشکیل شده است. آلیاژ کروم در آن باعث می شود که در برابر خوردگی مقاوم باشد. تعادل شیمیایی این عناصر باید در سطوح شناخته شده برای تولید فولاد باشد.

علاوه بر این، ریزساختار فولاد باید با مشخصات آن مطابقت داشته باشد و ساختار مکانیکی آن باید الزامات صنعت را برای درجه آن برآورده کند. به طور خلاصه، فولاد با کیفیت از مواد خام با کیفیت بالا ساخته شده و دارای استحکام کششی، چقرمگی، شکل پذیری و چکش خواری عالی است. Kloeckner Metals با بزرگترین کارخانه های فولاد و آلومینیوم در آمریکای شمالی همکاری می کند تا کیفیت را برای مشتریان خود تضمین کند.

  1. تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که خدمات عالی به مشتریان ارائه می دهد
    برای تولیدکنندگان مهم است که مشتریان خود را بشناسند و بخش خدمات مشتری نیز از ویژگی ها و مشخصات محصول آگاه باشد. بخش خدمات مشتری باید به اطلاعات محصول، از جمله تصاویر، قیمت ها، سطح موجودی و وضعیت سفارش دسترسی آسان داشته باشد. تیم خدمات مشتری تامین کننده شما باید بتواند به سوالات مربوط به محصولات به درستی و کارآمد پاسخ دهد و همچنین به شما در دریافت محصولات در زمانی که انتظار می رود کمک کند.
  2. تامین کننده تجهیزات انرژی خورشیدی که قیمت منصفانه و مقرون به صرفه را ارائه می دهد
    تقریباً مانند هر چیز دیگری، هزینه فولاد، آلومینیوم و سایر فلزات برای پانل های انرژی خورشیدی در حال افزایش است. بخشی از این افزایش به دلیل تورم ساده است. بخش دیگر مربوط به زنجیره های تامین است که بر صنعت ساخت و تولید فلزات جهانی تأثیر می گذارد.

البته هزینه یک نکته بسیار مهم در هر خریدی است، اما نباید تنها عاملی باشد که در نظر می گیرید. تولیدکنندگان می‌توانند ارزش اضافی مانند پردازش عوارض، پشتیبانی لجستیکی و راه‌حل‌های زنجیره تامین را ارائه دهند که بیش از هزینه‌های بالای برچسب مواد با کیفیت بالا را جبران کند.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: WHAT TO LOOK FOR IN SOLAR ENERGY EQUIPMENT SUPPLIERS

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *