مقالات

5 راه برای ایجاد مشارکت کارکنان

5 راه برای ایجاد مشارکت کارکنان

دو رابطه سازمانی مهم که سعی می کنم شخصاً تا حد امکان آنها را تقویت کنم برای برای ایجاد مشارکت کارکنان. ما اخیراً میزبان تعدادی از اولین بازدیدکنندگان پس از همه گیری خود از تجارت جهانی NRW در دوسلدورف، نوردراین-وستفالن بودیم، و من از ارائه بینش در مورد وضعیت فعلی فولاد در قلمروهای ایالات متحده و مکزیک خود لذت بردم. ما همچنین به شرکت هلدینگ خود پیوسته‌ایم تا برخی از اهداف پایداری تهاجمی را تعیین کنیم که به ما کمک می‌کند کسب‌وکارمان را به چیزی تبدیل کنیم که به طور قابل‌توجهی ردپای کربن ما را کاهش می‌دهد تا استاندارد جدیدی برای کل صنعت ایجاد کنیم. اگر در مورد طرح‌های فولاد سبز ما چیزی نشنیده‌اید، صفحه کشف را بررسی کنید. مهم نیست که چقدر برای آن روابط و گفتگوها ارزش قائل هستم، اولین تعهد من به هم تیمی هایم در کلوکنر است. من معتقدم که برای اینکه یک مدیر عامل موثر باشم، باید هر روز با چشمانی تازه برخورد کنم و بگویم، “امروز برای تقویت تعامل مثبت کارکنان چه کار می کنم؟” چیزی که آموخته ام این است که همیشه کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، اما در اینجا پنج راه وجود دارد که بتوانم درگیر آن بمانم.

  1. ایجاد اعتماد و ایجاد ارتباط
    قبل از هر چیز، من متوجه می شوم که ما بدون افراد سختکوشی که از تمام عملیات های ما در خط مقدم پشتیبانی می کنند، چیزی نیستیم. من قبلاً به مزایای نیروی کار کهنه‌کارمان اشاره کرده‌ام و بیش از هر زمان دیگری بر دانش و مهارت‌های آن‌ها تکیه می‌کنیم، زیرا تلاش می‌کنیم نسل بعدی استعدادهای Kloeckner را جذب و حفظ کنیم. در تقریباً پنج سالی که مدیرعامل هستم، یک کاری که هر روز انجام می دهم این است که مکانی را ایجاد کنم که بتوانیم به یکدیگر اعتماد کنیم. چه کسی چاشنی یا کاملاً جدید باشد، امیدوارم تحت نظر من احساس حمایت کند. من مفتخرم که بگویم بقیه رهبران ما به همان اندازه قوی احساس می کنند که این ارتباطات را از طریق اعتماد متقابل ایجاد می کنند. اینگونه است که برنامه‌های ایمنی ما به پیشرفت خود ادامه می‌دهند و این تنها راه برای به دست آوردن بازخورد صادقانه از همه افراد زیر سقف است. هیچ جایگزینی برای حضور اعتماد وجود ندارد.
  1. مکرراً بازخورد بخواهید
    هنگامی که نوع اعتمادی را که ما پرورش می‌دهیم ایجاد کردید، پیشرفت‌های ارگانیک خود را از طریق گفتگوی مداوم انجام می‌دهند. ما از نظرسنجی‌های سراسری شرکت و شرکت‌هایی مانند Energage برای انجام نظرسنجی‌های سالانه رضایت کارکنان استفاده می‌کنیم، اما این چیزی نیست که ما را حفظ کند. خوب است که چندین سال متوالی به عنوان محل کار برتر ملی انتخاب شوید، اما این بازخوردی است که از نظرسنجی دریافت می‌کنیم که واقعاً به شکل‌دهی به مکالمات ما در مورد آنچه مردم ما واقعاً از شغل خود می‌خواهند کمک می‌کند. ما همچنین در حال تجزیه و تحلیل جزئیات بررسی‌های دیجیتالی کارمندان (Glassdoor، فیس‌بوک، گوگل) هستیم و شروع به توزیع نظرسنجی‌های داخلی کوتاه‌تری کرده‌ایم که در نظر گرفته شده‌اند که بر اساس نقش دقیق‌تر باشند. همه این‌ها از ارتباط و درک پشتیبانی می‌کنند، اما هدف من ایجاد محیطی است که در آن هر کسی می‌تواند در صورت نادیده گرفتن نگرانی، مستقیماً به من ایمیل بزند.
  1. همکاری و احترام قهرمان
    وقتی یک دست نمی داند طرف دیگر چه می کند، دچار مشکل می شوید. بنابراین، ما ارتباطات متقابل کارکردی را تشویق می کنیم. یکی از نمونه‌های موفقیتی که ما از طریق این معیار کسب کرده‌ایم، اشتراک دانش و ایده‌ها بین تیم نوآوری دیجیتال و فروشندگان ما است. ما همچنین در حال افزایش یک تحول تجاری جهانی هستیم که فناوری و همکاری جهانی را برای دستیابی به یک “تجربه Kloeckner” واقعاً متمایز برای مشتریان و کارمندانمان افزایش می دهد. ما شاهد این تلاش‌های مشترک بوده‌ایم که بر رضایت مشتری تأثیر زیادی گذاشته و فرآیندهای ما را ساده می‌کند. یکی دیگر از تلاش‌های بزرگی که امسال انجام می‌دهیم، ایجاد تنوع، برابری و شمول بیشتر است. نه تنها در Kloeckner، بلکه معتقدیم زمان آن فرا رسیده است که به صداهای جدید بستری برای شنیدن در صنعت فلزات بدهیم. پیشنهاد دادن به افراد مختلف روی میز کافی نیست زیرا بیش از یک صندلی وجود دارد، و ما امیدواریم که افراد با پیشینه و تجربیات منحصر به فرد الهام بخش باشیم تا آزادانه در هر یک از آن میزها تبادل نظر کنند.
  1. میزبانی جلسات هدفمند
    این برای من بزرگ است زیرا 60 درصد از نیروی کار ما در کارکردهای روزمره خود روی فلز دست دارند. جوهره «یک باند، یک صدا» باید بر عهده رهبر ارکستر باشد و به عنوان رهبر، پیام من باید مستقیم و شفاف باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، من میزبان یک جلسه سه ماهه تالار شهر هستم تا اطمینان حاصل کنم که همه از تغییرات کوچک و ابتکارات بزرگ به طور یکسان مطلع می شوند. ما همچنین از تاون تالار به عنوان فرصت دیگری برای جمع‌آوری فعالانه سؤالات و بازخوردهایی استفاده می‌کنیم که در حین هماهنگی همه به آنها پاسخ می‌دهم. من دوست دارم فکر کنم این جلسات از اهداف دیگری که اخیراً مطرح کرده‌ام حمایت می‌کنند.
  1. ایجاد تعادل و زمان برای تأمل در خود
    من در مورد کلوکنر به عنوان یک خانواده فکر می کنم. من آموخته ام که تعادل داشتن یک شوهر و پدر عالی در کنار خانواده کاری به این معناست که به خودم زمان بدهم تا کار را هضم کنم و از بردها لذت ببرم. قطع ارتباط برای رفع فشار با همسر و پسرانم، توانایی من برای رهبری با اشتیاق را دوباره تقویت می کند. وقتی برای یک هفته دیگر آماده شدن را شروع می کنم، از آن لحظات روتین برای آماده شدن ذهنی برای بازی بعدی استفاده می کنم. اختصاص زمان برای تأمل در تمام نقش‌هایی که در آن خدمت می‌کنم و مسیر رو به جلو را با بررسی‌های شخصی نشان می‌دهم، دیدگاه‌های تازه‌ای به من ارائه می‌دهد تا به من کمک کند آن روح وحدت را تجسم بخشم. ما باید از خود مراقبت کنیم تا از یکدیگر مراقبت کنیم، و این چیزی است که من سعی می کنم به عنوان نمونه آن را الگوبرداری کنم.

برای اطلاعات بیشتر با تیم ما تماس بگیرید. شماره تماس: 47951 021

منبع: 5 WAYS WE BUILD EMPLOYEE ENGAGEMENT

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *